Ik geniet van de diversiteit en de mogelijkheden van onze stad. Ik heb een sociaal en groen hart, dus was het voor mij een logische keus om lid te worden van Groen Links en vervolgens ook van de PvdA. De afgelopen jaren ben ik op diverse manieren betrokken geraakt bij Groen Links - PvdA. Zo zat ik jaren in het Ombudsteam Groen Rood, participeerde ik in de kandidatencommissie en in de functioneringscommissie van Groen Links.
Met het terugtreden van Margriet ben ik benoemd tot voorzitter. In de praktijk functioneren we al als één bestuur GroenLinks - PvdA. Dit betekent dat Stephan, voorzitter van de PvdA, en ik als voorzitters samenwerken. Ik wil graag een bijdrage leveren in het bestuur om onze nieuwe partij Pro Almere samen vorm te geven.