Afdeling

GroenLinks Almere heeft een actief bestuur, vele actieve leden en een fractie die goed zichtbaar is in de stad en de gemeenteraad. Zo zorgt GroenLinks Almere dat zij verschil maakt in de stad.

foto fractie en bestuur Groeninks Almere november 2014

Wil jij ook actief bijdragen aan de fractie of het bestuur? Dit kan! Het bestuur is altijd op zoek naar versterking. Zo zijn we op dit moment op zoek naar een voorzitter van het bestuur, algemene bestuursleden en een kas commissie lid.Onder aan deze pagina staan de uitgebreide vacatures met functiebeschrijving.   Mail naar bestuur@groenlinksalmere.nl

Heb je meer interesse in het werk van de fractie? Misschien wil jij je wel kandidaat stellen komende gemeenteraadsverkiezingen? Er zijn altijd mogelijkheden om met de fractie mee te draaien om te zien of dit is wat jij wilt. Sterker nog, heb je serieuze plannen om je verkiesbaar te stellen dan raden we aan om mee te komen draaien zodat je, mocht je gekozen worden, goed ingewerkt bent. Mail voor meer informatie of om een afspraak te maken met fractie@groenlinksalmere.nl

Wie zijn we?