Afdeling

GroenLinks Almere heeft een actief bestuur, vele actieve leden en een fractie die goed zichtbaar is in de stad en de gemeenteraad. Zo zorgt GroenLinks Almere dat zij verschil maakt in de stad.

Wil jij ook actief bijdragen aan de fractie of het bestuur? Dit kan! Mail naar bestuur@groenlinksalmere.nl en hoor wat de mogelijkheden zijn. Op dit moment is het bestuur op zoek naar een nieuwe secretaris!

Heb je meer interesse in het werk van de fractie? De termijn om je kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen is gesloten. Er zijn echter altijd mogelijkheden om met de fractie mee te draaen.   Mail voor meer informatie of om een afspraak te maken met fractie@groenlinksalmere.nl

Naast de fractie en bestuur heeft de afdeling een team leden en sympathisanten van GroenLinks die het hele jaar door de straat op gaat om te horen wat er in de stad speelt. Mocht je het leuk vinden om mee te denken in het campagneteam en mee de straat op te gaan, mail naar campagne@groenlinksalmere.nl