Nieuws over Willy-Anne van der Heijden

Vandaag is bekend geworden dat GroenLinks Almere verder mee gaat praten over de vorming van een coalitie!
Volg onze website of onze facebook en twitter om als eerste op de hoogte te zijn wanneer er meer nieuws is!

Vijf partijen gaan nieuwe coalitie vormen!  https://t.co/RicVoSXJAx

op 04 april 2018

GroenLinks geeft groen licht aan de Floriade

In de laatste raadsvergadering voor het reces is de gemeenteraad akkoord gegaan met het Masterplan Floriade, waarmee een “go”  is gegeven voor het organiseren van de Floriade in Almere. GroenLinks heeft na veel wikken en wegen voor het Masterplan en daarmee voor de Floriade gestemd, echter met een stemverklaring. Daarover later meer. Hieronder onze afwegingen

GroenLinks Almere stelt schriftelijke vragen over de Kunstlinie

Dat Groenlinks cultuur een warm hart toedraagt zal bij iedereen welbekend zijn. Dat wij de laatste tijd kritisch hebben gekeken naar de ontwikkelingen rond de kunstlinie en de hectare cultuur is misschien minder bekend. Wij hadden onder meer meer grote vraagtekens bij de geplande verbouwing van de kunstlinie die de gemeente miljoenen gaat kosten en hebben daarom tegen dit voorstel gestemd. Terecht naar nu blijkt.

Verklaring van de gemeenteraadsverkiezingen

Donderdag 27 maart tijdens de eerste raadsvergadering na de gemeenteraadsverkiezingen hebben alle partijen een verklaring gegeven over hoe zij de uitslag van de verkiezingen interpreteren. Hieronder is de verklaring van GroenLinks Almere te lezen.