Doe Mee

GroenLinks Almere is een groeiende beweging die zich inzet voor een groen, duurzaam en sociaal Almere. We zijn trots op fijne groep actieve leden  en vrijwillig op wie we bijna altijd een beroep kunnen doen wanneer wij ze nodig hebben. We zijn echter altijd op zoek naar nieuwe mensen die ons willen ondersteunen.

De meest eenvoudige manier om ons te steunen is natuurlijk door lid te worden van GroenLinks. Dat doe je hier!

In maart 2018 zijn de gementeeraadsverkiezingen. Heeft u politieke ambitie, wilt u zich verkiesbaar stellen? U heeft nog tot september 2017 de tijd om u op te geven als kandidaat raadslid door te mailen naar bestuur@groenlinksalmere.nl.

Wil je wel graag onze nieuwsbrieven ontvangen en op de hoogte blijven van onze activiteiten? Stuur dan een mail aan bestuur@groenlinks.nl. (Hier hoeft je geen lid voor te zijn)

Regelmatig zijn er vrijwilligers nodig voor kleine acties of activiteiten. Zo is het campagne team altijd op zoek naar mensen die kunnen helpen met het campagne voeren. Meld je via deze website dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

De afdeling wordt gestuurd door het afdelingsbestuur. Deze vergaderen eens in de 6 weken en zijn onder andere druk met het organiseren van activiteiten, het voorbereiden van ledenvergaderingen en het gezond houden van de afdeling. Voor meer informatie en actuele vacatures binnn het bestuur neemt u contact op met het bestuur via bestuur@groenlinksalmere.nl.