Doe Mee

GroenLinks Almere bestaat uit een fijne groep actieve leden op wie we bijna altijd een beroep kunnen doen wanneer wij ze nodig hebben. We zijn echter altijd op zoek naar nieuwe mensen die ons willen ondersteunen.

Stop de Stopwatch actie 26 februari, Almere.
Stop de Stopwatch actie 26 februari, Almere. (Foto: Arno-Jan Boere)

De meest eenvoudige manier om ons te steunen is natuurlijk door lid te worden van GroenLinks. Dat doe je hier!

Wil je wel graag onze nieuwsbrieven ontvangen en op de hoogte blijven van onze activiteiten? Stuur dan een mail aan bestuur@groenlinks.nl

Regelmatig zijn er vrijwilligers nodig voor kleine acties of activiteiten. Zo rond de verkiezingen kunnen deze bestaan uit flyers uitdelen of deur aan deur campagne voeren. Soms gaan we de stad in om handtekeningen te verzamelen, zoals we bijvoorbeeld deden voor het behoud van station Almere Buiten als intercity station. Via de website en de nieuwsbrief plaatsen we oproepen hiervoor.

Heeft u meer ambitie dan vind u het wellicht leuk om in het bestuur plaats te nemen. Deze vergaderen eens in de 6 weken en zijn onder andere druk met het organiseren van activiteiten en het voorbereiden van ledenvergaderingen en het gezond houden van de afdeling. Voor meer informatie neemt u contact op met het bestuur via bestuur@groenlinksalmere.nl

Heeft u politieke ambitie en zou u de fractie wel willen ondersteunen? Misschien denkt u er wel over na om u bij de volgende verkiezingen verkiesbaar te stellen. Neem in dat geval contact op met de fractie, fractie@groenlinksalmere.nl. Er bestaat de mogelijkheid om (een tijd) met de fractie mee te draaien zodat u weet of dit werk bij u past.