Doe Mee

GroenLinks is het hele jaar door actief in de stad. De fractie in het stadhuis op politiek niveau,  het bestuur organiseert de afdeling en het campagneteam zorgt voor zichtbaarheid in de stad en organiseert samen met het bestuur acties in de de stad voor leden, vrijwilligers en geïnteresseerden.

Groenlinks zoekt.............

Digital media manager
Als Digitale Media Manager ben je verantwoordelijk voor de online uitstraling van GroenLinks en zorg je dat ons verhaal gehoord wordt op de social media. Je bent verantwoordelijk voor de online strategie, beheert de social media accounts en stuurt namens het campagneteam mailings en nieuwsbrieven uit.

Voor meer informatie bekijk je hier de hele vacature.
Doe jij met ons mee?!

---------------------------------

Campaigners
Campaigners gaan onder begeleiding van een van onze organisers de wijken van Almere in om met mensen te praten over wat voor hen belangrijk is in de stad. We willen weten wat er speelt in de stad. We komen dus vooral luisteren en geven de informatie uit de stad door aan de fractie.

Wat kun je verwachten:

• een korte introductie/training voorafgaande aan de activiteit
  • een ervaren buddy die je wegwijs kan maken in het huis aan huizen (aanbellen om zo met mensen in gesprek te gaan)
  •  nieuwe contacten, gezellige bijeenkomsnte/borrels, uitnodiging voor onze jaarlijke (vegetarische) bbq en heel veel positieve energie!

Heb je vragen? Wil jij met ons mee op pad? mail naar campagne@groenlinksalmere.nl